05 January, 2010

Perjuangan belum selesai

Alhamdulillah masih b'nyawa..

Kepada sahabat2 yang menyambut ulangtahun pada bulan Jan ni,sy t'lebih dahulu ucapkan tahniah anda masih hidup hatta al-an. Syukur atas nikmat usia,segala pencapaian atas usaha korang semua selama hidup.semua inginkan yang terbaik,pastinya semua akan usaha secara mujahadah jadi yang terbaik,kan? Pedulikan ape orang kata,yg penting kita terus maju..tapi jangan la ego, anggap diri kita je betul tanpa dengar nasihat orang lain,right??

Alhamdulillah kini berada dalam zon selesa selepas bereskan urusan2 penting berkait jamiah( yuran,daftar madah wa halluma jarra), yang pasti program akan datang menuntut penuh komitmen  terhadap lughah,jangan mengeluh.Ini baru cubaan dunia,semua ini ada hikmah tersirat.7 madah termasuk ko-ku pasti berikan suasana baru, ragam baru. 1 minggu yang da berlalu menceritakan gambaran awal..awal2 da test..huhu,mantooop!tahniah Lughah.huhu

madah sem 4
1)Sarf al-mutaqaddim
2)Nahu al-mutaqaddim
3)Balaghah
4)Aplikasi terjemahan arab-melayu
5)Pengurusan Pembelajaran
6)Syariah dan kehidupan
7)Senamrobik...(",)

ni la die madahnye,nak tak nak kene truskan p'juangan dalam gelanggang ilmu ni,kita kne sentiasa hidupkan & kuasai ilmu baru,baru terserlah jahilnye kita ttg ilmu yang kita x tahu.yang pasti pas belajar kita tahu la,da x jahil la=)..kasar betul ayat..asiff. Perjuanganku belum selesai, banyak perlu ku fikirkan lagi..ilmu,famili,shbt2 & sebagainya sentiasa berlegar2 fi dimagh..

Moga redha Allah sentiasa bersamaku & sekalian mukmin..Ameen.

Buatmu dikku Iffah,selamat b'kemas utk perjuangan ilmu mu ila misr

No comments: