27 April, 2011

saya HEPI sangat2

Hai kawan2..
Assalamualaikum warahmatuh wabarakatuh....
Sihat semuaaaaaa??
kita bertemu lagi dalam rancangan "isi hati Blog" :) 
~korang try bace dalam keadaan konon2 jd pengacara~  hehe.


Boring ni sebenarnya..itu rase nak merapu je kat sini..nak merapu kat kawan2 diorang tengah tido. Den plan bebola mata ni asyik buat perangai pedih2 manja plak..haiiyya!.

SAYA HEPI... 
SAYA HEPI
SAYA HEPI.
.

hehe... R u ok nahdia?.
Of course!!  im ok....


Cuma bila dah hepi sape yang macam tak hingat dunia kan..lebih2 yang benda kita nantikan sangat2. Alhamdulillah dalam kesibukan ini, pelbagai khabar gembira den perolehi. Allah permudahkan jalan orang-orang yang usaha dan sentiasa mengharapkan bantuan-Nya.



  • Den dah berjaya 4paper dengan perasaan yang amat gembira. SAYA GEMBIRA~~haha. Tinggal 1 paper jek lagi esok...wah x sabarnya saya nak keluar dari kepompong exam ni..bisa dibius dimagh den ni. Sengal,senget semuaaa la.
  • Den dah dapat rumah sewa & 1st time duk umah sewa b'dua je..pikir2 balik ade ke seram jugak. Tapi kita ni ada Allah.Dia sentiasa ada bersama2 kita. Apa kita nak takut kan??kan?kan?...tak payah la pikir yang mengarut2 2..mainan perasaan je semua 2. Now, pikirkan yang terbaik untuk praktikal & pengajaran nanti. k cayang:)
  • Sem 6 bakal berlalu dan den dah menginjak dewasa dan melangkah alam 24 tahun. Walau terasa macam baru 14 tahun.. hik3...pasan!..Begini rupanyer zaman 24tahun den. tahun yang agak sendat. xde cuti panjang.rehat2..eloklah dinamakan tahun pengorbanan. Tahun  yang menguji kesabaran,kecekalan, kekentalan dan segala ke ke ke ke & ke lagi buat diri den ni.

Esok tinggal 1 paper je lagi buat den. Doakan den ea kawan2 semua..den dah dapat bace pointer sem ni..harap2 peroleh yang terbaik. kalau x dapat den tak kisah..masih ada ruang usaha lagi buat den. Kecewa arini bukan bererti selama-lamanya...yeaaaah..Nahdia kene kuat!

ok esok petang jawab exam, malam pindah barang. & jumaat den nak pi sekolah jumpa GPK 1 SAMDORANI. Den bakal menabur bakti di SAMDORANI.. insyaAllah..Moga dipermudahkan segala urusan. Ameeen

Den pun nak balik ke rumah berehat dengan aman, borak2 manje dengan mak ayh..share2 cter & kalau ade pauh lagi nak buat jeruuuk.x sabarnya...doakan kesihatan saya kawan2..sayang korang semua:)


p/s: ayah...kuatlah demiku. Moga segala yang terbaik buat ayah.Sayang ayah sangat2.



No comments: