29 December, 2010

Part II

continue....


Baiklah sambung balik cter..
puas dapat horeyy sama2 dengan adik2 tengok bola tadi...hehe. Penutup tahun 2010 yang baik bagi Malaysia. Tahniah semua pemain dan coach Rajagopal.

ok seterusnya xtvt ziarah...yang plan dah lama tapi programnya bergerak last minute...petang jumaat tu leh je kemas2...terus gerak ke TM a.k.a Tanjong Malim. Kul 4pm gerak, sampai la dalam kul 8.15pm t'masuk dgn jammed lagi..yelah semua rebut nak balik kampung...cuti krismas kan=)
Sabak Bernam
KLCC
Umair umur 2 tahun da sampai KL ce ce(dalam bahasa pelat umair)....hehe. Itulah istimewanya yang manis2 yang berlaku. 
Pahit bagaikan hempedu...macam peria, macam tongkat ali....& lll.bila sebut pahit yang terlakar di wajah juga mesti gambaran yang tidak baik kan..mesti menahan perit kepahitan tersebut. Begitu juga hati... bukan selalu bahagia, berbunga cinta..adakala diuji juga...=)

Siapa sangka Allah nak uji den sekeluarga dengan kesihatan ayah yang kurang baik. Saat yang tenang, si ayah   tiba-tiba jatuh tika ingin bersiram untuk ke masjid. Den, mak dan adik2 kecil semasa tu on the way lagi ke kuantan ada di Maran. dapat berita yang mengejutkan entah apa yang menghasutku untuk terus pecutkan kereta. Tak cek lagi kena speed track ke tidak..ada la sampai 150km/jam aritu.Tapi alhamdulillah kami semua selamat sampai di rumah pada jam 1930pm. Pas mak solat terus ke hospital tengok ayah kat kecemasan HTAA..
Alhamdulillah, kini ayah berehat di rumah je. moga kesihatan yang baik untuk ayah dan ahli keluargaku. Ameen.


p/s: pahit yang lain biarlah rahsia....

No comments: