13 January, 2011

Pengalaman is Experience:)

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah

Bersua, bertemu pada patah kata yang terlakar....
Assalamualaikum kawan2...

Korang semua ape kabo?sihat dok?kome sihat je..bz2 tu ade la. Bese la, adat la tu...belajar kan. Semua tu pengalaman, kan. Masih dalam proses kematangan  diri yang terasa masih kanak-kanak ribena ni=). Erm hari2 yang berlalu ini terasa sungguh bererti. Seakan mainan je putaran waktu itu bergerak dan beralih ke waktu serta hari lain. Aturan Illahi.

Banyak jugak nak share minggu2 awal ni. dengan meeting, dengan program...memang banyak nak fikir. Time ni x leh tension2..kene lapangkan fikiran & banyakkan bersabar:) Rindu kat Umair la...last pic dengan umair time bila ek..nak cari la jap ea...haaa da jumpa=)

Alhamdulillah di awal pertemuan semester 2 ni juga dah ada xtvt yang diadakan. Suke sangat duk bawah UKLK..Best=). Badan pun rasa macam tambah berat je..murah rezeki:)
Dah alang2 ni nak cter pengalaman pegi Karangkraf=)....Hepi sangat.

kami gerak dalam kul 11.30 la dari UPSI. Perjalanan ambil masa dalam 2jam tepat la ke sana. So, den tau la jugak jalan mudah nak ke Shah Alam. Exit kat Subang=).. Sebelum ni tau ikut jalan Guthrie je. Tol la banyak bila lalu ctu...

mood lari.nanti la den sambung semula..k nak tido dulu.

No comments: